vrijdag 14 februari 2014

Sneeuwklokjes!!!

Jaaaah ook dit jaar kreeg ik ze weer!!



De eerste sneeuwklokjes (en dit keer ook krokusjes ) uit de tuin van mijn ouders!!
Mijn lieve moeder komt ze altijd speciaal brengen,als het moet op mijn werk!
Dat hoefde vandaag dan niet want ik ben vrij (joehoe!)



Ik zat er dit jaar al een beetje op te wachten want ik had ze hier en daar al voorbij zien komen :-)


Ik weet niet voor de hoeveelste keer ik ze al krijg,maar dat is al een mooi aantal jaar.


Zo verteld mijn moeder mij dat de winter niet zolang meer duurt en dat de lente eraan komt!!
Al was het zelfs voor mij een makkie deze winter!!
(ik hoop niet dat ik te snel heb gejuicht :-)


Vorig jaar zaten we met Sam zijn verjaardag op 6 maart in de brandende zon,maar dit jaar wellicht in de sneeuw,wie zal het zeggen!!

Fijne vrijdag en Happy Valentine!!!

12 opmerkingen:

  1. Wat een lief gebaar van je moedertje!
    Ik vind dat je roze hippo best een beetje liever tegen de bloemetjes mag doen.... ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk sneeuwklokjes! Op naar het voorjaar...groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lief van je mams! Ik zag hier aan de zijkant van m'n huis wel 1 !! sneeuwklokje, that's it. Nou die laat ik maar staan. En die winter komt vast nog ben ik bang (niet dat dat van mij nog hoeft hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het roze nijlpaard heeft zo te zien ook trek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk leuke traditie!! En...gewoon echt bijna lente (ik geloof er in!!). Gefeliciteerd nog met je dochter en wat ben je superlekker aan het haken! Je deken ziet er zo tof uit!!

    Happy Weekend! Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi sneeuwklokjes! Ik heb 1 klein bosje in de tuin staan hier. Ben nog in dubio of ik ze daar moet laten staan of zal plukken.... ene deze witte zwaan geen fluor oranje snavel?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I do not understand...but I ♥ your hippo!!!
    Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke nieuwe blog!! Jaaaa....ik hou je in de gaten...☺☺...en och sneeuwklokjes...en wat wordt Fay groot.....mooooooie tafel....wat super zo'n handige man!! ( jaloers)....bijzonder leuk lampje daar op je plankje!!...Ik wist helemaal niet dat jij ook van chocolade mousse houdt! Laten we vooral snel afspreken om dit samen te gaan verorberen...☺☺...Greetz....voor jullie...ook aan Aletta...vrijdagavonden of zaterdagavonden zou ik eventueel kunnen....hope to hear you soon!! xx Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zijn ze!
    Maar niet een beetje jammer om te plukken? Tenminste dat mocht ik nooit van mijn ouders

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf blog heb jij zeg! Ik volgde je al via Instagram maar nu net pas je blog ontdekt. Echt helemaal mijn stijl. Je foto's zijn prachtig.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Foto's waar je vrolijk van wordt! Die roze nijlpaard, grappig!

    BeantwoordenVerwijderen