donderdag 11 december 2014

De hal !!!!!




Al een half jaar (of langer) heb ik het geweldige behang van Ikea al in huis en oh whoep whoep.
Dit weekend ging het erop!!
Fantastisch gedaan door mijn uitzonderlijk handige behang moeder :-)


De gene die mij al een langer kennen verbazen zich waarschijnlijk niet over het feit dat het daar niet bij bleef en ook niet dat ik er zelf vandoor ging om te werken :-)


Dus werden  ook de deur en trapleuning geverfd door mijn uitzonderlijk handige verf vader :-)


Werd de plank boven  mijn bed van de muur getrokken (slaapkamer wordt het volgende project :-))
En ook die werd van een verfje voorzien.




Ach zei ik op een avond zou het dan ook niet mooi zijn als de trap dicht werd gemaakt en een deurtje voor dat gekke rommelige gat kwam ??
En tja dat werd natuurlijk gedaan door mijn uitzonderlijke handige en leuke man :-)




Voor de kerst  vakantie hebben we nog een projectje (had ik al gezegd dat ik dan extra moet werken ?? :-)) en dat is het verven van de trap !!!

Maar oh wat is het geweldig mooi geworden!!!

Ik heb met de buitendeur open foto's moeten maken want het is nou niet echt wat je zegt een mooie zonnige dag :-)

Weet je nog hoe het eerst was??




Zoals je ziet heb ik de haken weer gebruikt!!


En tja nu ik toch bezig was (nou ja ik ??) kwam ook de wc aan de beurt , met mijn pijn in mijn hart haalde ik alle lieve blog,IG en snailmail post van de muur.
Maar na ruim 2 jaar begon de tape los te laten en werd het toch ook wel erg stoffig ;-)


En elke dag steek ik een vanillegeur waxinelichtje aan (tot groot ongenoegen van mijn leuke man,want die ziet zich over een jaar weer de heleboel witten haha)

Ik bewaar het natuurlijk allemaal en wil er nog wel een keer iets mee gaan doen.

Lekker fris weer!!
En omdat,mijn vader altijd zegt dat ie alles kan verven,kreeg het plastic spiegeltje ook een nieuw kleurtje en ook het nieuwe wcborstelhoudergeval die ik bij de action kocht kreeg dezelfde kleur (hoe ik het ook probeerde zo,'n ding krijg je met geen mogelijkheid leuk op de foto natuurlijk,dus daarvoor moet je me maar geloven op mijn mooie bruine ogen als ik zeg dat het mooi is :-))





In de lijst kwam een rest stuk van het behang!!



En zo was het dus !!!



Ik loop nu dus elke ochtend zingend naar beneden , dat begrijp je :-)
Nou ja mischien niet zingend maar dankbaar en blij ben ik wel dat ik gezegend ben met zulke fijne ouders die elke keer weer meegaan in mijn fantastische plannen :-) (lees: grillen :-))
En mijn leuke man natuurlijk die na bijna 2 jaar mij al helemaal door heeft en als ik zeg zou het niet een keertje leuk zijn om dit of dat te veranderen dat ik dan eigenlijk morgen bedoel :-) (of eigenlijk gisteren)

13 opmerkingen:

  1. Wat fijn van die uitzonderlijke handige ouders! Het is echt prachtig geworden!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk geschreven, en wat een prachtig resultaat! Echt, zo lief dat jouw ouders lekker helpen en dat ook nog allemaal goed kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi ! I love your blog ! You have a neu follower
    Angelica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik mis je leuke logjes... Wo bist??
    Groetjes,
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi!!!!! Wat een heerlijk stekkie heb je toch

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi!!!!! Wat een heerlijk stekkie heb je toch

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat je geen blogjes meer schrijft.
    Kom je nog terug?

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    Movie Online

    BeantwoordenVerwijderen